Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tranzitní programy jako podpora tělesně postiženého člověka při přechodu ze školy do zaměstnání
Benešová, Zuzana ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Mlčková, Marie (oponent)
Název: Tranzitní programy jako podpora tělesně postiženého člověka při přechodu ze školy do zaměstnání Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá tématem tranzitních programů pro osoby s tělesným postižením. Vymezuje oblast tělesného postižení, zmiňuje vývoj péče o osoby s tělesným postižením a představuje situaci ve výchově, vzdělávání a poradenství ve vztahu k lidem s tělesným postižením v současnosti. Dále práce ukazuje možnosti integrace člověka s tělesným postižením na úrovni společenské a pracovní s upozorněním na specifické rizikové situace v životě člověka s tělesným postižením, zejména na problematiku nezaměstnanosti. Stěžejní část práce popisuje tranzitní program s jeho principy a cíli a představuje realizaci konkrétního příkladu. Cílem práce bylo zjistit, ve kterých oblastech života cítí lidé s tělesným postižením nespokojenost a zda jsou služby tranzitních programů zaměřeny tak, aby v těchto oblastech mohlo být u klientů tranzitních programů dosaženo pocitu osobní spokojenosti. Proto byl proveden průzkum technikou dotazníku. Z jeho výsledků lze vyvozovat, že největší nespokojenost respondenti pociťují v oblasti zaměstnání. Vzhledem k tomu, že tranzitní programy zaměřují své služby zejména na získání vhodného zaměstnání pro své klienty, lze je v tomto směru podpořit. Z šetření však také vyplynula...
Tranzitní programy jako podpora tělesně postiženého člověka při přechodu ze školy do zaměstnání
Benešová, Zuzana ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Mlčková, Marie (oponent)
Název: Tranzitní programy jako podpora tělesně postiženého člověka při přechodu ze školy do zaměstnání Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá tématem tranzitních programů pro osoby s tělesným postižením. Vymezuje oblast tělesného postižení, zmiňuje vývoj péče o osoby s tělesným postižením a představuje situaci ve výchově, vzdělávání a poradenství ve vztahu k lidem s tělesným postižením v současnosti. Dále práce ukazuje možnosti integrace člověka s tělesným postižením na úrovni společenské a pracovní s upozorněním na specifické rizikové situace v životě člověka s tělesným postižením, zejména na problematiku nezaměstnanosti. Stěžejní část práce popisuje tranzitní program s jeho principy a cíli a představuje realizaci konkrétního příkladu. Cílem práce bylo zjistit, ve kterých oblastech života cítí lidé s tělesným postižením nespokojenost a zda jsou služby tranzitních programů zaměřeny tak, aby v těchto oblastech mohlo být u klientů tranzitních programů dosaženo pocitu osobní spokojenosti. Proto byl proveden průzkum technikou dotazníku. Z jeho výsledků lze vyvozovat, že největší nespokojenost respondenti pociťují v oblasti zaměstnání. Vzhledem k tomu, že tranzitní programy zaměřují své služby zejména na získání vhodného zaměstnání pro své klienty, lze je v tomto směru podpořit. Z šetření však také vyplynula...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.